A közönségnek, barátaimnak

Elindult az RTL Klub televízió "Csillag születik" című műsora. Ott mindenki láthatott, hallhatott, itt pedig megismerhet engem. Szeretettel üdvözlök mindenkit! Toldi Viktória

HTML

Linkblog

Archívum

Csillag leszek?

2007.11.05. 17:58 | toldiviki | 3 komment

9 éves koromban kezdtem énekelni, először csak otthon. Általános iskolás koromban a kispesti Kinder Tojás Fesztivált háromszor nyertem meg. A szolnoki Országos Középiskolás Ki Mit Tud versenyen kétszer voltam első helyezett. 14 évesen a Művészetek Palotájának megnyitóján – 2005. március 15-én – én énekelhettem el a magyar himnuszt. Nagyobb ünnepeken (május 1., augusztus 20.) évek óta rendszeresen felkérnek a budapesti Orczy Kertben rendezett műsorokba, esetenként 2-3 dal eléneklésére. 2005-2006-ban a Hass Alkoss Klub rendszeres fellépője voltam a Jókai Klubban és egyéb rendezvényeken. A Rádió C műsorában több alkalommal voltam vendég, élő műsorban. Több karaoke versenyen is indultam – egyet meg is nyertem (Bora Bora Club, Pesterzsébet, 2006.) A VIVA TV „Shibuya” című karaoke versenyén a döntőbe kerültem, végül 5. lettem. 2006 szeptemberében korengedménnyel felvettek a Kőbányai Zenei Stúdió ének-szakára, jelenleg is hallgatója vagyok, bár mostani szereplésem miatt egy év halasztást kaptam. 2007 májusában jelentkeztem az RTL Klub televízó „Csillag születik” című műsorába, ami alapvetően megváltoztatta életemet. Ugyanis több ezer jelentkező közül bekerültem a 42 produkciót bemutató műsorba, ahol 2007. november 3-án az egész ország előtt bemutatkozhattam. Továbbjutottam a középdöntőbe! Köszönöm minden kedves nézőnek, aki rám szavazott, mert hiába tett a zsűri első helyre, nélkülük nem folytathattam volna a versenyt. Ígérem, nem okozok csalódást. Még egyszer: hálás vagyok minden szavazatért!

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://toldiviki.blog.hu/api/trackback/id/tr84219400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arvisura · turoczi.blog.hu 2007.11.05. 22:49:43

Kedves Viki!
Kicsit kilógsz a sorból, mert egyébként a régi "Ki mit tud?"-hoz képest "lapos" a felhozatal, laikusok gyülekezete a zsűri (műmájzlerek!), tehát a színvonal rettentően felemás.
Kemény és komoly szakmai munkával tartós sikereket kívánok!

2007.11.25. 16:18:58

Szia Viki!

Múltkor melletted álltam a villamoson, amikor a nővéreddel utaztál. :)) Sok sikert!

gulyás tamás 2007.12.27. 10:06:30

csak a döndőt néztem, és nagyon tetszett a dal,meg ahogyan előadtátok.GRATULÁLOK!
süti beállítások módosítása